به خاطر توله خرس ها از اسلحه استفاده نکردم/بعد از ۲۵سال کارحقوقم ۱۲میلیون تومان شد

محیط بان گیلانی که به علت حمله خرس آسیب دیده و علی رغم به همراه داشتن اسلحه سازمانی برای دفاع خود از آن استفاده نکرده، گفت: در طول ۲۵ سال فعالیتم ندیدم هیچ محیط بانی از اسلحه استفاده کند و ...